Известие

Collapse
No announcement yet.

Гарнитури на колектор?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гарнитури на колектор?

    Въпроса ми е къде в Пловдив мога да си потърся качествени гарнитури за изпускателния колектор.

    Освен това, колко точно са дебели оригиналните. Понеже колата ми дойде с една доста дебела и 3 клингиритови. В Добрич ми продадоха едни дебели по 1мм и нищо не стана с тях. Та предполагам, че тея дебелите(нещо като гума с метал от двете страни) са оригиналните.

    Като цяло голям проблем са ми тея изпускатели, така и не можах да ги накарам да не си издухват гарнитурите...

    Приемам всякакви предложения и ви благодаря предварително

  • #2
    Първоначално публикувано от McNicko Покажи съобщение
    Въпроса ми е къде в Пловдив мога да си потърся качествени гарнитури за изпускателния колектор.

    Освен това, колко точно са дебели оригиналните. Понеже колата ми дойде с една доста дебела и 3 клингиритови. В Добрич ми продадоха едни дебели по 1мм и нищо не стана с тях. Та предполагам, че тея дебелите(нещо като гума с метал от двете страни) са оригиналните.

    Като цяло голям проблем са ми тея изпускатели, така и не можах да ги накарам да не си издухват гарнитурите...

    Приемам всякакви предложения и ви благодаря предварително

    Евро 07 - 4лв е бройката и нямат грешка. www.euro07.bg Тук можеш да видиш къде са им магазините и за части също.
    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

    Comment


    • #3
      точно с два листа перфорирана ламарина с онова гуменото между тях трябва да е. другата не става. също трябва да е с точния отвор за газовете, ако е по-малък прегаря. може да му сложиш паста за ауспуси в краен случай,но по принцип не е хубаво така.
      точка

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        точно с два листа перфорирана ламарина с онова гуменото между тях трябва да е. другата не става. също трябва да е с точния отвор за газовете, ако е по-малък прегаря. може да му сложиш паста за ауспуси в краен случай,но по принцип не е хубаво така.
        Гумено??? На колекторите???

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
          Гумено??? На колекторите???
          ахам, композитен материал между два пласта стоманен обработен лист.
          точка

          Comment


          • #6
            Колега,не са ти проблем гарнитурите,а си мисля,че са фланците.Ония неща дето притискат гарнитурите.Огледай ги и ще видиш,че са се изкривили и каквито и гарнитури да сложиш,пак ще ги издуха.Лечението е сваляне на колектора и изправянето им на фреза.Като компромисен вариант е и изпилването им с широка пила.Идеята е да се изправят.!Операцията с пилата е дълга и трудоемка,но понякога няма какво друго да се направи!Търка се във всички посоки,до изправянето им!
            Успех!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Операцията с пилата я направих още първия път като слагах нови гарнитури, подобри положението наистина, но проблема с гарнитурите все пак си остана, въпреки че фланците са добре. Просто онези тънички гарнитурки не вършат никаква работа. По-добре е с клингиритови ръчно производство, ама пак ги духва след известно време.

              Благодаря на всички за отзивите, отворен съм за още мнения!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от McNicko Покажи съобщение
                Операцията с пилата я направих още първия път като слагах нови гарнитури, подобри положението наистина, но проблема с гарнитурите все пак си остана, въпреки че фланците са добре. Просто онези тънички гарнитурки не вършат никаква работа. По-добре е с клингиритови ръчно производство, ама пак ги духва след известно време.

                Благодаря на всички за отзивите, отворен съм за още мнения!
                Вземи си от Loctite паста за тая цел

                Comment


                • #9
                  Колега,понеже приемаш и други съвети,а и въпроса е интересен,ще си позволя да развия въпроса,доколкото ми позволяват възможностите.
                  Причините да се издухва гарнитурата на колектора са само две!
                  Първо крив фланец!Това е основната причина и е много популярна при мотоциклетите.Нашите са същите по принцип.Необходимо е да са идеално прави.Явно с пилата не си успял да се справиш.Аз нарочно около дупките за шпилките ги изпилвам даже повече.
                  Така,че сваляй ги и бегом при някой фрезист да ги изправи!
                  Аналогичния проблем го има и при вакуумните помпи за сервото при дизелите,подкачващите помпи за бензин и нафта при старите мотори и други.
                  Глътка ракийка,да си згрея дъртите кокали,че измръзнах днеска и продължаваме с втората причина
                  Гарнитурата!!!
                  Тука е в сила правилото,че човешкото око е ненаситно!
                  Забравете за това!!!
                  Колкото е по-тънка гарнитурата,толкова по-малка е силата,която и въздейства.Следователно се стремим към възможно най-тънката гарнитура.Това важи навсякъде.И за картери и за фланци и за...
                  Така....
                  Ако сте забелязали гарнитурите не са от чист клингерит,а имат и метални нишки.Хората си мислят,че са за здравина,а те са за да има топлопроводимост.Някои гарнитури са просто метални.
                  Вече си згрях кокалите,ама май се натрясках,за това,ще обобщавам.
                  Значи изгладете си фланците и си сложете после стандартнита тънки гарнитурки и няма да имате проблеми,както аз нямам вече 412 000 км.Дай Боже всекиму такъв Алфи да го радва!
                  Амин!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Явно ще се ходи на фрезист когато ми остане време и възможност.

                    Още веднъж благодаря

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от McNicko Покажи съобщение
                      Явно ще се ходи на фрезист когато ми остане време и възможност.

                      Още веднъж благодаря
                      Сложи паста, не се занимавай с глупости

                      Comment

                      Working...
                      X